دانلود بازی اندروید Nejat Ghale نجات قلعه  با لینک مستقیم

آموزش مود و افزایش سکه ها و الماس ها بازی نجات قلعه

گوشی های روت و بدون روت apk آپدیت جدید

آموزش هک کردن بازی نجات قلعه اندروید + دانلود نسخه مود شده پول بی نهایت

ترفند هک کردن بازی اکشن و امتیازی نجات قلعه

[بازی اکشن و امتیازی nejate ghale نجات قلعه بی نهایت]

دانلود بازی نجات قلعه برای اندروید

مشاهده عکس در سایز اصلی

آموزش هک کردن بازی نجات قلعه اندروید + دانلود نسخه مود شده پول بی نهایت

نام بازی : نجات قلعه / Nejate Ghale

سایت منتشر کننده: دانلود | بازی

حجم: 78 Mb

امتیاز: 4.5 از 5

کمپانی سازنده: DreamRain

سبک بازی: اکشن - امتیازی

 

توضیحات بازی نجات قلعه اندروید:

بعد از این‌که نیرنگ و افسون اهریمن (جادوی سیاه) برای تصرف دنیای اهورا شکست خورد، او تصمیم گرفت از طریقی دیگر وارد حریم اهورا شود. دنیای اهریمن پر از دیوان و ددان بود.

همچنین او با وعده و نیرنگ جمع زیادی از آدم‌های سیاه‌دل را جمع کرد و لشکری عظیم گرد هم آورد. اهریمن که دیگر توان قبل خود را ندارد از آخرین جادوی خودش نیز بهره میبرد تا با استفاده از این جادویی دروازه هایی به سمت دنیای اهورا باز کند.

اهورا متوجه نقشه ی شوم اهریمن شده و قلعه ای جادویی می‌سازد که تمام دروازه‌های اهریمن برای رد شدن به سمت دنیای اهورا باید از آن بگذرند. او تمام قهرمانان و تجهیزات دنیای خود را در این قلعه می‌گذارد تا مقاوم‌ترین دفاع ممکن در برابر هجوم لشکر اهریمن را بسازد.

این مدافعین باید بدون وقفه و استراحت و با گذاشتن از جان خود در برابر این لشگر دفاع کنند و رهبر آنها باید در ایثار و از خودگذشتگی نمونه باشد.

 بنابراین نیکی نماینده اهورا آرش را از فردوس آورده و این وظیفه خطیر که فرماندهی نیروهای مدافع است، را به وی واگذار می‌کند.

آرش اولین نیرو و رهبر مدافعین می‌شود. با نابودی بیشتر نیروهای اهریمن آرش قدرت آن را پیدا می‌کند که با کمک نیکی قهرمانان دیگر را نیز برای این وظیفه خطیر دعوت کند، ولی اهریمن نیز بیکار نمی‌نشیند و نیروهای بیشتری را برای هجوم به سرزمین اهورا می‌فرستد.

و به این ترتیب نبرد دوم اهریمن و اهورا آغاز می‌شود.

After the deception and evil magic (black magic) to capture the world of Ahura failed, he decided to enter the territory of another way to be Ahura. Satan's world was full of justice and Dedan.

He has also accumulated a lot of promises and deceit Syahdl people gathered and brought together a huge army. The other can not own demons before he also takes advantage of the latest magic to the world of Ahura With this magical gates to open.

I recognize Ahura map of demons and magical castle makes all the gates of evil to skip to the world of Ahura should pass it. He has all the heroes and their world in the castle's equipment to build the strongest defense against invading army of evil.

The defendants have uninterrupted rest and putting their lives in defense against the army and their leader should be an example of sacrifice and selflessness.

 So good Ahura representative Arash Ferdowsi and the task that forces the defender, he conceded that.

A. The first force and leader of the defenders.

And so begins the second battle Ahriman and Ahura.

لینک دانلود نسخه معمولی برای گوشی اندروید:

دانلود با حجم 78 مگابایت  (apk)

 

لینک دانلود نسخه هک شده برای گوشی اندروید:

دانلود با حجم 78 مگابایت  (apk)

 

لینک دانلود نسخه معمولی برای گوشی ios:

دانلود با حجم 78 مگابایت  (آیفون)

 

لینک دانلود نسخه هک شده برای گوشی ios:

دانلود با حجم 78 مگابایت  (آیفون)

 

لینک دانلود نسخه معمولی برای کامپیوتر:

دانلود با حجم 78 مگابایت  (PC)

 

لینک دانلود نسخه هک شده برای کامپیوتر:

دانلود با حجم 78 مگابایت  (PC)


 

شما میتوانید این بازی را در کانال تلگرام ما نیز دانلود کنید، آدرس کانال تلگرام ما : برای ورود کلیک کنید

 

شما میتوانید نسخه هک شده را در کانال تلگرام ما هم دانلود کنید

عضویت در کانال تلگرام بازی و برنامه اندروید

آموزش هک کردن بازی نجات قلعه اندروید + دانلود نسخه مود شده پول بی نهایت

بازی دفاع از قلعه - اندرویدها www.androidha.com/tag/بازی-دفاع-از-قلعه/ در بازی استراتژیک Castle Creeps TD که به سبک دفاع از قلعه به شما ارائه می‌شود، اتحاد نهایی پادشاهان را ایجاد ... دفاع خود را تقویت کنید و برای نجات قلمرو آماده شوید! ... TD Retaliation بهترین بازی استراتژیک سبک دفاع از قلعه برای اندروید است! برترین بازی‌های رایگان سبک دفاع از قلعه برای دستگاه های اندرویدی ... www.zoomg.ir/2015/.../best-free-tower-defense-games-for-android... Oct 5, 2015 - بازی‌های دفاع از قلعه از جمله سبک‌های مورد علاقه‌ی دارندگان تبلت‌ها و تلفن‌های ... لیست زیر براساس حروف الفبا و به همراه لینک‌های دانلود برروی اندروید و ... دانلود Castle Defense 1.6.3 - بازی استراتژیک دفاع از قلعه اندروید www.farsroid.com/castle-defense-android/ Castle Defense - دفاع از قلعه یک بازی بسیار زیبا و کم حجم در سبک بازی های استراتژیک محصولی از استودیوی بازیسازی Elite Games برای سیستم عامل اندروید می ... دانلود بازی دفاع از قلعه اندروید برچسب | اندرویدکده androidkade.com/tag/دانلود-بازی-دفاع-از-قلعه-اندروید ارشیو کامل بازی ها و برنامه های اندروید در برچسب دانلود بازی دفاع از قلعه اندروید در اندرویدکده. دانلود Bloons TD 5 v3.7 بازی دفاع از قلعه اندروید + پول بی نهایت getandroid.ir/download/game/strategy/198-Bloons-TD-5.html دانلود آخرین نسخه و جدیدترین ورژن Bloons TD 5 بازی دفاع از قلعه برای گوشی و تبلت با لینک مستقیم اند- دانلود Castle Defense 2 v3.2.1 بازی استراتژیک دفاع از قلعه 2 اندروید getandroid.ir/download/game/strategy/6060-Castle-Defense-2.html دانلود آخرین نسخه و جدیدترین ورژن Castle Defense 2 بازی استراتژیک دفاع از قلعه 2 برای گوشی ها و تبلت سامسونگ و سیستم عامل اندروید با لینک مستقیم. Castle Defense v1.6.3 دانلود بازی دفاع از قلعه + مود برای اندروید www.apktops.ir › بازی های اندروید › استراتژیک Mar 1, 2016 - بازی Castle Defense یکی از پر مخاطب ترین بازی های سبک دفاعی می باشد که توسط استودیوی Elite Games کشور چین ساخته و برای سیستم عامل ... دانلود بازی دفاع از قلعه | اندروید androidiha.net/tag/دانلود-بازی-دفاع-از-قلعه/ اگر علاقه مند به بازی های استراتژیکی و دفاعی هستید، بازی Soldiers of Glory Modern War به شما یک تجربه عالی دفاعی می دهد. شما به دو صورت نورمال و بی ... دانلود بازی دفاع از قلعه برای اندروید | اندروید androidiha.net/tag/دانلود-بازی-دفاع-از-قلعه-برای-اندروید/ نسخه جدید بازی زیبای Jelly Defense برای اندروید عرضه شد. این بازی زیبا در سبک بازی های دفاع از قلعه مانند بازی Fieldrunners اما با محیطی جدید می باشد! بازی دفاع از قلعه افلاین دانلود بازی دفاع از قلعه برای کامپیوتر دانلود بهترین بازی دفاعی اندروید بازی دفاع از برج بازی دفاع از سرزمین بازی دفاع از شهر بازی دفاع از قلعه 8 دانلود بازی kingdom rush